případová studie
Maruška
Je nám ctí být součástí projektu Maruška, jelikož se jedná o jedinečnost, která je propracovaná do těch nejmenších detailů.
![Maruška_V02](https://logstudio.cz/wp-content/uploads/2023/05/Maruska_V02-scaled.jpg)
Zadavatel
Petr a Markétka 🙂
www.chaloupkamaruska.cz
Zadání
První schůzka, ochutnání místa na Svatém Hostýně. Pak už vám bude vše jasné.
Kategorie
Logo • Identita • Web • Tiskoviny • Orientační systém
Popis spolupráce
Díky společnému úsilí 7 skvělých lidí se povedlo najít správný název, ke kterému se v následujícím kroku vybral vhodný font 🙂 Teď byl čas se ukázat..
Proto celá vizuální identita musela zapadnout do místa a zároveň bylo potřeba propojit čtyři základní prvky místa (energie, příroda, uzdravující pramen, cesta světla).
Začínáme tužkou
Vizuální identita
V rámci tvorby vizuální identity byly zpracovány 3 části manuálu:
- základní symboly
- barevnost
- typografie
Tyto materiály byly potom strukturovány a nahrány do námi navržené a vytvořené interní online databáze.
![Maruška_Vizuální -identita](https://logstudio.cz/wp-content/uploads/2023/07/Maruska_Vizualni-identita.png)
![Web-Maruška](https://logstudio.cz/wp-content/uploads/2023/06/Web-Maruska.png)
Čistota a funkčnost
Webové stránky
Vždy při tvorbě webových stránek nahlížíme na jejich strukturu, jako bychom navštívili web poprvé. Vše musí být přehledné a intuitivní. Textové sdělení by mělo být jasné a stručné, aby udrželo pozornost návštěvníků.
Třešnička na dortu
Tiskoviny
Tiskoviny jsou nedílnou součástí každého projektu, ať už jde o vizitky, hlavičkové papíry nebo nabídku občerstvení. Vše by mělo zapadat do jednotného vizuálního stylu, který je třešničkou na dortu vašeho několikaletého úsilí, aby byl váš projekt perfektní.
![Maruška-Občerstvovna-a-Poustevna-047](https://logstudio.cz/wp-content/uploads/2023/11/Maruska-Obcerstvovna-a-Poustevna-047.jpg)
![Maruška-Občerstvovna-a-Poustevna-138](https://logstudio.cz/wp-content/uploads/2023/07/Maruska-Obcerstvovna-a-Poustevna-138.jpg)
Cesta je cíl
Orientační systém
Orientační systém by měl být ihned pochopitelný a propojit celou cestu, která má návštěvníka dovést k vašemu místu. I když je cesta cíl, tak je dobré mít přesně určený směr 🙂