případová studie
Maruška
Je nám ctí být součástí projektu Maruška, jelikož se jedná o jedinečnost, která je propracovaná do těch nejmenších detailů.
Zadavatel
Petr a Markétka 🙂
www.chaloupkamaruska.cz
Zadání
První schůzka, ochutnání místa na Svatém Hostýně. Pak už vám bude vše jasné.
Kategorie
Logo • Identita • Web • Tiskoviny • Orientační systém
Popis spolupráce
Díky společnému úsilí 7 skvělých lidí se povedlo najít správný název, ke kterému se v následujícím kroku vybral vhodný font 🙂 Teď byl čas se ukázat..
Proto celá vizuální identita musela zapadnout do místa a zároveň bylo potřeba propojit čtyři základní prvky místa (energie, příroda, uzdravující pramen, cesta světla).
Začínáme tužkou
Vizuální identita
V rámci tvorby vizuální identity byly zpracovány 3 části manuálu:
- základní symboly
- barevnost
- typografie
Tyto materiály byly potom strukturovány a nahrány do námi navržené a vytvořené interní online databáze.
Čistota a funkčnost
Webové stránky
Vždy při tvorbě webových stránek nahlížíme na jejich strukturu, jako bychom navštívili web poprvé. Vše musí být přehledné a intuitivní. Textové sdělení by mělo být jasné a stručné, aby udrželo pozornost návštěvníků.
Třešnička na dortu
Tiskoviny
Tiskoviny jsou nedílnou součástí každého projektu, ať už jde o vizitky, hlavičkové papíry nebo nabídku občerstvení. Vše by mělo zapadat do jednotného vizuálního stylu, který je třešničkou na dortu vašeho několikaletého úsilí, aby byl váš projekt perfektní.
Cesta je cíl
Orientační systém
Orientační systém by měl být ihned pochopitelný a propojit celou cestu, která má návštěvníka dovést k vašemu místu. I když je cesta cíl, tak je dobré mít přesně určený směr 🙂