případová studie

Maruška

Je nám ctí být součástí projektu Maruška, jelikož se jedná o jedinečnost, která je propracovaná do těch nejmenších detailů.

Zadavatel

Petr a Markétka 🙂
www.chaloupkamaruska.cz

Zadání

První schůzka, ochutnání místa na Svatém Hostýně. Pak už vám bude vše jasné.

Kategorie

Logo • Identita • Web • Tiskoviny • Orientační systém

Popis spolupráce

Pro rodinu by se člověk rozkrájel a v případě Marušky to můžeme potvrdit. Před jakoukoliv grafickou prací musel vzniknout název, který stál více společných obědů, než si dokáže mnoho lidí představit.

Díky společnému úsilí 7 skvělých lidí se povedlo najít správný název, ke kterému se v následujícím kroku vybral vhodný font 🙂 Teď byl čas se ukázat..

Chaloupka Maruška se nachází na Svatém Hostýně v bezprostřední blízkosti pramene vody, který je vyhlášený nejen znamenitou chutí, ale dle pověstí se mu připisují i rozmanité ozdravné účinky.

Proto celá vizuální identita musela zapadnout do místa a zároveň bylo potřeba propojit čtyři základní prvky místa (energie, příroda, uzdravující pramen, cesta světla).

Začínáme tužkou

Vizuální identita

V rámci tvorby vizuální identity byly zpracovány 3 části manuálu:

  • základní symboly
  • barevnost
  • typografie

Tyto materiály byly potom strukturovány a nahrány do námi navržené a vytvořené interní online databáze.

Čistota a funkčnost

Webové stránky

Vždy při tvorbě webových stránek nahlížíme na jejich strukturu, jako bychom navštívili web poprvé. Vše musí být přehledné a intuitivní. Textové sdělení by mělo být jasné a stručné, aby udrželo pozornost návštěvníků.

Třešnička na dortu

Tiskoviny

Tiskoviny jsou nedílnou součástí každého projektu, ať už jde o vizitky, hlavičkové papíry nebo nabídku občerstvení. Vše by mělo zapadat do jednotného vizuálního stylu, který je třešničkou na dortu vašeho několikaletého úsilí, aby byl váš projekt perfektní.

Cesta je cíl

Orientační systém

Orientační systém by měl být ihned pochopitelný a propojit celou cestu, která má návštěvníka dovést k vašemu místu. I když je cesta cíl, tak je dobré mít přesně určený směr 🙂