případová studie

Fort XX EScot

Fort XX Escot je krásná vojenská pevnost předělaná na eventovou základnu, která nyní slouží k pořádání svateb, koncertů, firemních a rodinných akcí. Projekt Fort XX Escot patří do gastro skupiny Lobster Group.

Zadavatel

LOBSTER CATERING s.r.o.
www.lobster-group.cz/fort-escot

Zadání

Tvorba loga, které se pokusí ztvárnit pevnost Fort XX.

Kategorie

Logo • Identita • Tiskoviny

Popis spolupráce

Jelikož nešlo o první projekt, který jsme pro Lobster Group realizovali, tak jsme věděli, že musí mít něco navíc. Jde o myšlenku, která mnohdy zabere svůj čas, aby bylo logo nápadité.
Po odsouhlasení návrhů se doladila finální podoba loga, kterou nyní uvidíte při každé návštěvě Fort XX Escot 🙂 Dokončení loga byl úspěšný začátek, takže jsme se mohli pustit do tvorby tiskovin.

Začínáme tužkou

Vizuální identita

V rámci tvorby vizuální identity byly zpracovány 3 části manuálu:

  • základní symboly
  • barevnost
  • typografie

Tyto materiály byly potom strukturovány a nahrány do námi navržené a vytvořené interní online databáze.

Základní pilíř

Logomanuál

Pro budoucí, správné využívání loga je potřeba mít přehledně vypracovaný logomanuál. Vždy se při prvotním setkání bavíme o budoucím použití značky. Je totiž důležité mít vše od začátku nastaveno, ať je v průběhu let snadné využití značky pro všechny potřeby.

Čitelnost

Propagace

Rádi potkáváme naší práci například na billboardech, o to více nás těší, když potkáváme naše práce například v ulicích Olomouce 🙂